Holbæk Garden

Hvornår kan man blive medlem?
Hvis du aldrig har spillet et instrument før, skal du helst være mellem 8 og 12 år. Du behøver ikke at kunne spille på et instrument i forvejen, det lærer du i garden
 Fra begynder til rigtig dygtig på 2 år
Når du starter i Holbæk Garden, skal du lære at spille et instrument og lære at marchere. Der går typisk cirka 2 år, inden du får din uniform – men det afhænger selvfølgelig meget af, hvor tit du øver dig derhjemme.
Vi opdeler vores medlemmer i tre grupper:
Forskole: De første ca. 4 måneder
Grundskole: 1-2 år
Uniformeret: Du kan være med i garden lige til du bliver 30 år!
 Hvad nu hvis jeg allerede kan spille på et instrument?
Hvis du har lært at spille et af de instrumenter, som vi anvender i garden, inviterer vi dig til en snak med en af vores dygtige lærere og en af vores dirigenter. De vil så finde ud af, hvornår du kan indgå i et af vore to orkestre – Harmoni- eller Tambour-orkesteret.
Du vil typisk kunne indgå i undervisningen og efter en aftalt tid, det vil sige når din lærer, dirigenten og marchtræneren mener at du er klar, vil du komme i uniform.
Men aftal et besøg i vores lokaler en tirsdag mellem kl. 18.00 – 21.00, så finder vi ud af hvordan vi kan få dig i gang.

Læs om Holbæk Garden på deres hjemmeside